Správa Non IT
Základní informace
Název zadávacího postupu
Správa Non IT
Zadavatel
Český statistický úřadSystémové číslo NEN
N006/24/V00006624
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00006624
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
11. 03. 2024 10:04
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
21. 03. 2024 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Petr
Příjmení
Čermák
petr.cermak@czso.cz
Telefon 1
+420 274052352
Předmět
Popis předmětu
Zadávací dokumentace k zakázce „Správa NonIT“ Zadavatel: Český statistický úřad, IČO: 00025593, DIČ: CZ00025593 Předmět - popis Správa NonIT Místo plnění: v sídle zadavatele Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 Kontaktní osoba: Ing. Jiří Lejnar, tel: 732 349 902, email: jiri.lejnar@czso.cz Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN. Termín pro podání nabídky: do 21. 3. 2023 10:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu. PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ Zadavatel umožňuje, aby si dodavatelé před vypracováním své nabídky dotčené prostory centrálního výpočetního střediska ČSÚ osobně navštívili a posoudili své možnosti. Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele, na adrese: Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 – Strašnice. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se uskuteční dne 18. 3. 2023 v 10:00 hodin. Kontaktní osoba pro prohlídku místa plnění: jméno: Jiří Lejnar tel.: 73234990 e-mail: jiri.lejnar@czso.cz Zadavatel upozorňuje, že během prohlídky místa plnění je zakázáno pořizování audio či video záznamu. ZADÁVACÍ PODMÍNKY Poptáváme u Vás služby správy non-IT technologií v Datacentru (dále také DC) v rozsahu a v souladu s Přílohou č. 1. Mezi non-IT technologie umístěné na CVS Českého statistického úřadu patři: zařízení na dodávku nepřerušitelného zdroje energie (UPS), rozvaděče elektrické energie v RACK skříních (PDU), monitorovací zařízeni fyzikálních veličin. Aktuální stav technologií je detailněji popsán v Příloze č. 1. Objednávka bude činěna na období 1. 4. 2024 - 30. 6. 2024 a to v sídle objednatele. Práva a povinnosti stran: Platební podmínky: 1. Cenu služeb uhradí objednatel dodavateli na základě daňového dokladu – faktury, kterou je dodavatel oprávněn vystavit do 15 (slovy: patnácti) dnů od akceptace služeb bez výhrad. Cena bude hrazena vždy za předcházející kalendářní čtvrtletí. 2. Vyúčtování ceny služeb provede dodavatel daňovým dokladem – fakturou, která musí obsahovat veškeré podstatné náležitosti podle zvláštních právních předpisů, zejména podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů. Kromě těchto podstatných náležitostí musí daňový doklad – faktura dodavatele obsahovat evidenční číslo objednatele této objednávky, číslo účtu dodavatele a všechny údaje uvedené v ust. § 435 odst. 1 občanského zákoníku. 3. Lhůta splatnosti faktury činí 21 (slovy: dvacet jedna) dnů ode dne doručení daňového dokladu – faktury se všemi náležitostmi podle předchozího odstavce a akceptačním protokolem podepsaným oběma stranami objednateli do datové schránky - 2gfaasy. 4. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit dodavateli fakturu, která neobsahuje požadované náležitosti, která obsahuje cenu služeb vyúčtovanou v rozporu s touto smlouvou nebo která obsahuje chybně vyúčtovanou DPH. Lhůta splatnosti vyúčtované ceny služeb začíná v takovém případě znovu běžet ode dne doručení opravené faktury objednateli způsobem uvedeným v předchozím odstavci. Sankce: 1. V případě nedodržení SLA nebo rozsahu služeb (dle Přílohy č. 1) je objednatel oprávněn požadovat po dodavateli zaplacení a dodavatel povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 1.000 Kč (slovy: jeden tisíc korun českých) za každý jednotlivý případ porušení povinnosti či nedodržení SLA. 2. V případě nedodržení SLA u nadstandardní servisní podpory v době voleb je objednatel oprávněn požadovat po dodavateli zaplacení a dodavatel povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 3.000 Kč (slovy: tři tisíce korun českých) za každou započatou hodinu a jednotlivý případ prodlení. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Cena: maximální cena je stanovena na 70 000,- Kč bez DPH – uváděna v nabídce, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního listu a řádného daňového dokladu. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, b) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.
Kód z číselníku NIPEZ
45331200-8
Název z číselníku NIPEZ
Instalace a montáž větrání a klimatizace
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
45331200-8
Název z číselníku CPV
Instalace a montáž větrání a klimatizace
Název předmětu
Instalace a montáž větrání a klimatizace
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
25. 04. 2024 13:22 | Uveřejnění účastníků | |||
25. 04. 2024 13:22 | Uveřejnění výsledku | |||
22. 03. 2024 08:41 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
11. 03. 2024 10:04 | Uveřejnění zadávacích podmínek |